سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری

 
 
وبلاگ نویسی پرستاری ، از رویاء تا واقعیت(یکشنبه 86 شهریور 18 ساعت 4:16 عصر )

وبلاگ نویسی پرستاری ، از رویاء تا واقعیت

 

به مناسبت 17 شهریور ، روز وبلاگ پرستاری

 

احمد عامری ، مدیر پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری

                  مدیر اجرائی جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری

http://ino.blogfa.com

irannursing@yahoo.com

 

 

     18 ماه پیش وقتی برای اولین بار طرح برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران را تهیه نمودم فکر نمی کردم که خود را وارد دنیای جذابی می نمایم که روزانه باید مهمان صدها وبلاگ پرستاری باشم.

در آن زمان وبلاگ نویسی در پرستاری واژه نامفهومی بود که در رشته ای همچون پرستاری بی اهمیت نشان داده می شد اما استمرار وبلاگ نویسی و انتشار مطالب در بیش از ده وبلاگ که می توان آنها را وبلاگ های کلیدی در موفقیت بحث وبلاگ نویسی پرستاری نام برد باعث شد تا امروز وبلاگ نویسی در پرستاری از حرکت کندی که در ابتدای شروع جشنواره داشت خارج شده و به عنوان بحث تخصصی در مجامع پرستاری مبدل گردد.

وبلاگ نویسی در پرستاری اکنون به موضوعاتی همچون مسائل و رویدادهای صنفی حرفه ، اخبار حرفه ای ، مقالات علمی ، آموزشی و پژوهشی پرستاری ، خاطرات دانشجویی و بالینی پرستاری و دیگر موضوعات این صنف می پردازد.

گرایش سازمانها ، نهادها ، مراکز ، انجمن ها و تشکلات پرستاری به موضوع وبلاگ نویسی پرستاری ناشی از نفوذ این رسانه در بین جامعه و شاغلان این صنف می باشد .

امروزه وبلاگ های پرستاری گسترده ترین و پرمخاطب ترین رسانه پرستاری در ایران می باشند که می توانیم آن را مدیون به روزرسانی مستمر و لحظه ای وبلاگ ها بوسیله وبلاگ نویسان پرستاری ، انتشار مطالب و مقالات آموزشی ، درج و انتشار آخرین اخبار و تحولات پرستاری در وبلاگ ها ، انتشار فعالیت ها وبرنامه های سازمان نظام پرستاری و مراکز و انجمن های پرستاری در آنها بدانیم.

برگزاری دهها میزگرد تخصصی وبلاگ نویسی پرستاری ، کارگاههای آموزشی وبلاگ نویسی ویژه پرستاران دذر سراسر کشور ، انتشار مستمر اخبار جشنواره ، راه اندازی کانون وبلاگ نویسان پرستاری ، برگزاری قرار وبلاگی برای وبلاگ نویسان پرستاری در بروجن ، و دهها مورد دیگر و همچنین استقبال جامعه پرستاری از بحث وبلاگ نویسی پرستاری باعث گردید تا امروز شاهد بسط و گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در بین پرستاران باشیم

همچنین یکی از رسالت های مهم موضوع وبلاگ نویسی پرستاری آموزش سلامت و سرمایه گذاری در امر سلامت جامعه می باشد که با وجود بیش از هزار وبلاگ فعال پرستاری و انتشار اخبار مربوط به سلامت اعم از بیماریها ، پیشگیری ، پرستاری ها و مقالات آموزشی درمان مبتنی بر آموزش به بیمار خواهیم توانست سهمی در تحقق شعار سازمان بهداشت جهانی برداریم و به عنوان همکاری برای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دیگر سازمان های فعال در عرصه سلامت در امر آموزش بهداشت و سلامت باشیم.



 
روز وبلاگ پرستاری(یکشنبه 86 شهریور 18 ساعت 4:16 عصر )

?? شهریور

روز وبلاگ پرستاری مبارک باد

روز وبلاگ پرستاری

روز وبلاگ پرستاری

روز وبلاگ پرستاری

روز وبلاگ پرستاری

 روز وبلاگ پرستاری

روز وبلاگ پرستاری

روز وبلاگ پرستاری

روز وبلاگ پرستاری 

روز وبلاگ پرستاری

 

قابل توجه همکاران محترم پرستاری وبلاگ نویس :

احتراماٌ ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه شما در راه اعتلای پرستاری خواهشمند است عکس ها و طرح های فوق را که می تواند باعث معرفی این روز گردد در وبلاگ خویش درج نمائید.

 با تشکر

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری

روز وبلاگ پرستاری



 
nursing weblog day(یکشنبه 86 شهریور 18 ساعت 4:16 عصر )


 
وبلاگ‌های پرستاری یکی از فعال‌ترین گروه‌های وبلاگی در میان کندوهای وبلاگستان فارسی به شمار می‌روند

سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها
1386/06/17
09-08-2007
16:41:10
8606-09254: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری، 17 شهریور ماه به عنوان روز "وبلاگ پرستاری" اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، هم‌چنین، حمید ضیایی‌پرور، دانشجوی دکترای تخصصی ارتباطات معتقد است: با گذشت بیش از 5 سال از شروع به کار وبلاگ‌های فارسی ، شاهد رونق بیش از پیش وبلاگهای تخصصی در فضای وبلاگستان هستیم. ده‌ها گروه، صنف و طبقه اجتماعی اقدام به راه اندازی وبلاگ‌های تخصصی مربوط به خود کرده و از این طریق علاوه بر اینکه جایی برای خود در فضای مجازی باز کرده‌اند به برقراری ارتباط با دیگر گروه‌ها و بدنه اجتماع اقدام کرده‌اند.

مدیر سایت خبرنگار آورده است: وبلاگ‌های پرستاری یکی از فعال‌ترین گروه‌های وبلاگی در میان کندوهای وبلاگستان فارسی به شمار می‌روند. با افزایش تعداد وبلاگهای پرستاری به ابتکار برخی فعالان این عرصه نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری در خرداد ماه 1385 همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار آغاز شد.

به گفته وی، این جشنواره توسط انجمن پرستاری ایران و با حمایت رسمی از سوی دفتر امور پرستاری وزارت بهداشت و درمان و با همکاری پایگاه اطلاع رسانی پرستاری با هدف اشاعه فرهنگ پرستاری در جامعه و ساخت ادبیات حرفه‌یی برگزار شد و به عقیده من با توجه به موضوع کانونی مورد توجه این گروه از وبلاگ‌ها، آن‌ها می‌توانند با بدنه اجتماع که نیاز وسیعی به آموزش‌های سلامت و بهداشت دارند، ارتباط برقرار کنند.

بر اساس آمارهای سایت تکنوراتی تعداد وبلاگ‌ها در دنیا به بیش از 70 میلیون بالغ شده و در هر ثانیه یک وبلاگ جدید بر روی اینترنت متولد می شود. سادگی وبلاگ نویسی فرصت همه قشرهای اجتماعی را در محیط وب فراهم کرده است. تا پیش از آن سازمانها و موسسات و شرکتها و تشکل ها با هویت حقوقی در اینترنت جولان می‌دادند. با وبلاگ دروازه اینترنت بر روی همگان گشوده شد و هویت مجازی انسانی شکل گرفت.

سرعت ایجاد وبلاگ نسبت به سایتهای مستقل از مزیت های نسبی وبلاگ محسوب می شود. تنها با پر کردن چند فرم تحت وب می توانید شروع به نوشتن مطلب کنید. وبلاگ معمولا نسبت به سایت ماهیتی پویاتر دارد. تغییرات در آن سریعتر رخ می‌دهد. اهمیت نقش خبری در وبلاگ از همین سرعت عمل وبلاگ نویسان آغاز می‌شود.

ضیایی پرور معتقد است: "«عرصه‌ عمومی» یا «حوزه‌ عمومی (public sphere)» را نوعی فضای عمومی تعریف کرده‌اند که در آن اعضای جامعه از راه رسانه‌های گوناگون نظیر مطبوعات، رسانه‌های الکترونیکی و حتی ارتباط چهره به چهره با یکدیگر ملاقات می‌کنند و درباره‌ی موضوعات مورد علاقه‌ مشترک به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند و بنابراین قادرند درباره‌ی این موضوعات ذهنیت یا عقیده‌ی مشترکی را تشکیل دهند .

بلاگستان، شهر بزرگی‌ست که البته آدم‌های مهمی هم در آن هستند، اما اکثریت شهروندان‌اش آدم‌هایی معمولی‌اند.

رسانه های رسمی از قبیل روزنامه ها ، خبرگزاری ها و رادیو و تلویزیون ابتدا رویکرد بی تفاوتی و منفعل نسبت به وبلاگ‌ها داشتند، اما به تدریج با گسترش دامنه نفوذ وبلاگها در جامعه ، این رسانه ها به وبلاگ روی خوش نشان دادند تا جایی که امروزه برخی از این رسانه ها دارای ستون ثابت انعکاس مطالب وبلاگ‌ها هستند. در صدا و سیما که روزی واژه وبلاگ کلمه ممنوعه بود، امروز میزگرد بررسی وبلاگ‌ها برگزار و پخش می شود و برخی وبلاگ ها نیز منبع خبری بخش های مختلف خبری به شمار می روند."

وی اضافه کرده است: "استفاده دیگر مرسوم در رسانه ها از وبلاگها ، سوژه یابی با استفاده از محتوای وبلاگ‌ها است . وبلاگ ها به دلیل گستردگی تعداد و فیلتر نشدن و روایت بدون سانسور از رخدادها می توانند به عنوان منبعی برای سوژه یابی خبرنگاران و روزنامه نگاران تلقی شوند . پرستاران از طریق وبلاگ نویسی می توانند رسانه داشته باشند و یا به طور غیر مستقیم منبع سوژه و خبر برای رسانه های رسمی قرار گیرند .

وبلاگ‌ها به طور غیر مستقیم حتی به رسانه ها خط دهی می کنند. استفاده به صورت نقل قول مستقیم و غیر مستقیم از وبلاگ‌ها در بسیاری از رسانه رایج است و حتی انعکاس بیش از حد مقالات و دیدگاه‌های منتشره در وبلاگ‌های معتبر در رسانه های چاپی باعث اعتراض برخی بلاگرها شده و آنها خواستار رعایت کپی رایت و حق مولف شده اند.

وبلاگ نویسی اندک اندک جای خود را در محافل علمی ارتباطات نیز باز می کند. با توجه به جایگاه بسیار مهم وبلاگ‌نویسی برای روزنامه نگاران ، دانشگاه MIT در پائیز سال 2002 ، اقدام به ارائه یک واحد خاص برای دانشجویان نموده است، اما در ایران هنوز تا رسیدن با این مرحله راه درازی در پیش داریم."

وی افزوده است: آموزش های شهروند الکترونیکی را می توان از طریق شبکه وبلاگ‌ها و از جمله شبکه وبلاگ‌های پرستاری به مردم ارایه داد، مثلا فواید و کاربردهای خرید الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی ، بهره برداری از وب سایتهای دولتی و خدمات آنلاین ، انجام امور اداری از طریق اینترنت ، نحوه برخورد با موقعیتهای اضطراری ، مراقبتهای بهداشتی و درمانی و سلامتی و بهداشت و ده‌ها سرویس دیگر .

به گفته وی، در سال‌های اخیر بحث های متفاوتی در فضای رسانه ای ایران پیرامون یک سوال صورت گرفته و آن این است : آیا وبلاگ رسانه است ؟ برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید به یک سوال بنیادی تر پاسخ داد: ویژگی رسانه چیست ؟

صاحب نظران ارتباطات ویژگی های زیر را برای یک رسانه ذکر کرده اند: اطلاع رسانی، تفریح و سرگرمی، نقد، تعامل و ارتباط، انتقال اطلاعات و دانش،تکنیک و تکنولوژی.

اکنون باید دید وبلاگ چه ویژگی هایی دارد ؟ با نگاهی به کارکرد و تاثیرات وبلاگ در جامعه می توان برخی از مهمترین ویژگی های وبلاگ را به شرح زیر بیان کرد :اطلاع رسانی، تفریح و سرگرمی، نقد بی رحمانه و انتقاد، تعاملی‌بودن، مولتی مدیا.

به گفته وی، با این توصیف می توان گفت، وبلاگ یک رسانه است ، رسانه جایگزین در برابر رسانه های جریان اصلی.

وبلاگ‌های پرستاری می توانند با انتشار و انعکاس اخبار مراکز درمانی کشور، وضعیت بهداشت و درمان کشور را بهبود بخشند و توجه افکار عمومی مردم و مسوولان را به مشکلات این حوزه جلب کنند.

وی اضافه می کند: اخبار و رخدادهای درون بیمارستان‌ها از ارزش خبری برخورد به حد وفور برخوردار است . این ارزش خبری در تمام رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و حتی بر مبنای حوادث درون بیمارستانها سریال های متعدد و فیلم های سینمایی گوناگون و جذاب تولید می شود . در اکثر فیلم‌ها و سریال های ایرانی و خارجی بخشی از سکانس های فیلم برداری مربوط به درون بیمارستانها و مراکز درمانی است .

ضیایی پرور همچنین معتقد است: محیط های بیمارستان‌ها آکنده از خبرهای خوش و تلخ است . یک فضای ملودرام کاملا پر احساس . وبلاگهای پرستاری این شانس را دارند که منعکس کننده صادق این فضا باشند . این بار پرستاران خود روایت گر شادی ها و تلخی های مردم شده اند . با مردم می خندند و با مردم گریه می کنند. پرستار وبلاگ نویس، آیینه این محیط واقعی در فضای مجازی ایرانی است.



 
پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری تولید‌کننده محتوای پرستاری در وب و یکی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی در زمینه‌ی پرستاری است

سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها
1386/06/17
09-08-2007
16:41:10
8606-09254: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری، 17 شهریور ماه به عنوان روز "وبلاگ پرستاری" اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری به نشانی http://ino.blogfa.com/ تولید‌کننده محتوای پرستاری در وب و یکی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی در زمینه‌ی پرستاری است که در مدت چند ماه از فعالیت خود در صدر جستجوی موتورهای جستجوگر معروف همچون گوگل، یاهو و ام اس ان قرار گرفته است. این پایگاه در رتبه بندی گوگل و وبلاگ سرچ گوگل رتبه اول در جستجوی کلمات کلیدی پرستار و پرستاری را داراست.

پایگاه اطلاع‌رسانی پرستار و پرستاری که به همت احمد عامری از فعالان پرستاری و نماینده انجمن پرستاری ایران در استان خوزستان و مدیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران به روز و منتشر می شود،در این مدت کوتاه توانسته است کلیه مطالب تخصصی پرستاری خویش را در صدر رتبه‌های به دست آمده قرار دهد.

این پایگاه در بین وبلاگ‌های شرکت کننده در جابلاگی توانست به عنوان منتخب اول دوره یازدهم انتخاب شود.

تا این تاریخ در این پایگاه بالغ بر 3400 خبر و مقاله آموزشی تخصصی پرستاری است و هم‌چنین وجود بیش از یکصد و چهل و پنج هزار بازدید کننده و همچنین آمار تصاعدی بازدیدکنندگان این پایگاه نشان از اطلاع رسانی صحیح آن دارد.

گفتنی است، جهت عضویت در خبرنامه جامع پرستاری این پایگاه که بیش از 1200 نفر عضو دارد می‌توان به قسمت عضویت در خبرنامه مراجعه و برای عضویت در سایت مرجع متخصصان ایران نیز می‌توان به لینک عضویت در سایت مرجع متخصصان ایران مراجعه کرد.

انتهای پیام



 
17 شهریورماه، روز وبلاگ پرستاری
وبلاگ نویسی پرستاری، از آرمان تا واقعیت

سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها
1386/06/17
09-08-2007
16:41:10
8606-09254: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری، 17 شهریور ماه به عنوان روز "وبلاگ پرستاری" اعلام شده است.

به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بر این اساس احمد عامری، مدیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری، به مناسبت 17 شهریورماه، روز وبلاگ پرستاری، در سایت اطلاع رسانی پرستار و پرستاری به نشانی http://ino.blogfa.com نوشته است: 18ماه پیش وقتی برای نخستین بار طرح برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران را تهیه شد، فکر نمی‌کردم که خود را وارد دنیای جذابی می‌کنیم که روزانه باید مهمان صدها وبلاگ پرستاری باشم. در آن زمان وبلاگ نویسی در پرستاری واژه نامفهومی بود که در رشته‌یی همچون پرستاری بی‌اهمیت نشان داده می‌شد، اما استمرار وبلاگ نویسی و انتشار مطالب در بیش از ده وبلاگ که می‌توان آن‌ها را وبلاگ‌های کلیدی در موفقیت بحث وبلاگ نویسی پرستاری نام برد، باعث شد تا امروز وبلاگ‌نویسی در پرستاری از حرکت کندی که در ابتدای شروع جشنواره داشت خارج شده و به عنوان بحث تخصصی در مجامع پرستاری مبدل شود.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی پرستار و پرستاری اضافه می‌کند: وبلاگ‌نویسی در پرستاری اکنون به موضوعاتی همچون مسائل و رویدادهای صنفی حرفه، اخبار حرفه ای، مقالات علمی، آموزشی و پژوهشی پرستاری ، خاطرات دانشجویی و بالینی پرستاری و دیگر موضوعات این صنف می‌پردازد. گرایش سازمانها ، نهادها ، مراکز ، انجمن ها و تشکلات پرستاری به موضوع وبلاگ نویسی پرستاری ناشی از نفوذ این رسانه در بین جامعه و شاغلان این صنف می باشد .

به گفته‌ی عامری، امروز وبلاگ‌های پرستاری گسترده‌ترین و پرمخاطب‌ترین رسانه پرستاری در ایران هستند که می‌توانیم آن را مدیون به روزرسانی مستمر و لحظه‌ای وبلاگ‌ها بوسیله وبلاگ‌نویسان پرستاری ، انتشار مطالب و مقالات آموزشی، درج و انتشار آخرین اخبار و تحولات پرستاری در وبلاگ‌ها، انتشار فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان نظام پرستاری و مراکز و انجمن‌های پرستاری در آن‌ها بدانیم.

وی در این نوشته آورده است: برگزاری ده‌ها میزگرد تخصصی وبلاگ نویسی پرستاری، کارگاه‌های آموزشی وبلاگ نویسی ویژه پرستاران در سراسر کشور، انتشار مستمر اخبار جشنواره، راه‌اندازی کانون وبلاگ‌نویسان پرستاری، برگزاری قرار وبلاگی برای وبلاگ‌نویسان پرستاری در بروجن، و ده‌ها مورد دیگر و هم‌چنین استقبال جامعه پرستاری از بحث وبلاگ‌نویسی پرستاری باعث شود تا امروز شاهد بسط و گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در بین پرستاران باشیم.

عامری معتقد است: یکی از رسالت‌های مهم موضوع وبلاگ نویسی پرستاری آموزش سلامت و سرمایه‌گذاری در امر سلامت جامعه است که با وجود بیش از هزار وبلاگ فعال پرستاری و انتشار اخبار مربوط به سلامت اعم از بیماری‌ها، پیشگیری، پرستاری‌ها و مقالات آموزشی درمان مبتنی بر آموزش به بیمار خواهیم توانست سهمی در تحقق شعار سازمان بهداشت جهانی برداریم و به عنوان همکاری برای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دیگر سازمان‌های فعال در عرصه سلامت در امر آموزش بهداشت و سلامت باشیم.



 

 

 
پرستاری(یکشنبه 86 شهریور 18 ساعت 4:16 عصر )

پرستاری



 
وبلاگ نویسی پرستاری ، از رویاء تا واقعیت(یکشنبه 86 شهریور 18 ساعت 4:14 عصر )

وبلاگ نویسی پرستاری ، از رویاء تا واقعیت

 

به مناسبت 17 شهریور ، روز وبلاگ پرستاری

 

احمد عامری ، مدیر پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری

                  مدیر اجرائی جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری

http://ino.blogfa.com

irannursing@yahoo.com

 

 

     18 ماه پیش وقتی برای اولین بار طرح برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران را تهیه نمودم فکر نمی کردم که خود را وارد دنیای جذابی می نمایم که روزانه باید مهمان صدها وبلاگ پرستاری باشم.

در آن زمان وبلاگ نویسی در پرستاری واژه نامفهومی بود که در رشته ای همچون پرستاری بی اهمیت نشان داده می شد اما استمرار وبلاگ نویسی و انتشار مطالب در بیش از ده وبلاگ که می توان آنها را وبلاگ های کلیدی در موفقیت بحث وبلاگ نویسی پرستاری نام برد باعث شد تا امروز وبلاگ نویسی در پرستاری از حرکت کندی که در ابتدای شروع جشنواره داشت خارج شده و به عنوان بحث تخصصی در مجامع پرستاری مبدل گردد.

وبلاگ نویسی در پرستاری اکنون به موضوعاتی همچون مسائل و رویدادهای صنفی حرفه ، اخبار حرفه ای ، مقالات علمی ، آموزشی و پژوهشی پرستاری ، خاطرات دانشجویی و بالینی پرستاری و دیگر موضوعات این صنف می پردازد.

گرایش سازمانها ، نهادها ، مراکز ، انجمن ها و تشکلات پرستاری به موضوع وبلاگ نویسی پرستاری ناشی از نفوذ این رسانه در بین جامعه و شاغلان این صنف می باشد .

امروزه وبلاگ های پرستاری گسترده ترین و پرمخاطب ترین رسانه پرستاری در ایران می باشند که می توانیم آن را مدیون به روزرسانی مستمر و لحظه ای وبلاگ ها بوسیله وبلاگ نویسان پرستاری ، انتشار مطالب و مقالات آموزشی ، درج و انتشار آخرین اخبار و تحولات پرستاری در وبلاگ ها ، انتشار فعالیت ها وبرنامه های سازمان نظام پرستاری و مراکز و انجمن های پرستاری در آنها بدانیم.

برگزاری دهها میزگرد تخصصی وبلاگ نویسی پرستاری ، کارگاههای آموزشی وبلاگ نویسی ویژه پرستاران دذر سراسر کشور ، انتشار مستمر اخبار جشنواره ، راه اندازی کانون وبلاگ نویسان پرستاری ، برگزاری قرار وبلاگی برای وبلاگ نویسان پرستاری در بروجن ، و دهها مورد دیگر و همچنین استقبال جامعه پرستاری از بحث وبلاگ نویسی پرستاری باعث گردید تا امروز شاهد بسط و گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در بین پرستاران باشیم

همچنین یکی از رسالت های مهم موضوع وبلاگ نویسی پرستاری آموزش سلامت و سرمایه گذاری در امر سلامت جامعه می باشد که با وجود بیش از هزار وبلاگ فعال پرستاری و انتشار اخبار مربوط به سلامت اعم از بیماریها ، پیشگیری ، پرستاری ها و مقالات آموزشی درمان مبتنی بر آموزش به بیمار خواهیم توانست سهمی در تحقق شعار سازمان بهداشت جهانی برداریم و به عنوان همکاری برای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دیگر سازمان های فعال در عرصه سلامت در امر آموزش بهداشت و سلامت باشیم.



   1   2   3      >




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 15110  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «