سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره دانش، عمل برای زندگی است . [امام علی علیه السلام]

پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری

 
 
پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری تولید‌کننده محتوای پرستاری در وب و یکی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی در زمینه‌ی پرستاری است

سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها
1386/06/17
09-08-2007
16:41:10
8606-09254: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: نگاهی به وبلاگ‌ها

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری، 17 شهریور ماه به عنوان روز "وبلاگ پرستاری" اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، پایگاه اطلاع رسانی پرستار و پرستاری به نشانی http://ino.blogfa.com/ تولید‌کننده محتوای پرستاری در وب و یکی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی در زمینه‌ی پرستاری است که در مدت چند ماه از فعالیت خود در صدر جستجوی موتورهای جستجوگر معروف همچون گوگل، یاهو و ام اس ان قرار گرفته است. این پایگاه در رتبه بندی گوگل و وبلاگ سرچ گوگل رتبه اول در جستجوی کلمات کلیدی پرستار و پرستاری را داراست.

پایگاه اطلاع‌رسانی پرستار و پرستاری که به همت احمد عامری از فعالان پرستاری و نماینده انجمن پرستاری ایران در استان خوزستان و مدیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری ایران به روز و منتشر می شود،در این مدت کوتاه توانسته است کلیه مطالب تخصصی پرستاری خویش را در صدر رتبه‌های به دست آمده قرار دهد.

این پایگاه در بین وبلاگ‌های شرکت کننده در جابلاگی توانست به عنوان منتخب اول دوره یازدهم انتخاب شود.

تا این تاریخ در این پایگاه بالغ بر 3400 خبر و مقاله آموزشی تخصصی پرستاری است و هم‌چنین وجود بیش از یکصد و چهل و پنج هزار بازدید کننده و همچنین آمار تصاعدی بازدیدکنندگان این پایگاه نشان از اطلاع رسانی صحیح آن دارد.

گفتنی است، جهت عضویت در خبرنامه جامع پرستاری این پایگاه که بیش از 1200 نفر عضو دارد می‌توان به قسمت عضویت در خبرنامه مراجعه و برای عضویت در سایت مرجع متخصصان ایران نیز می‌توان به لینک عضویت در سایت مرجع متخصصان ایران مراجعه کرد.

انتهای پیام







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 15122  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «